М.Барсегова.
М.Барсегова.
Русский язык. დ.2.
1 სემესტრი რუსული ენა
4 კლასი
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
ესგ შედეგები
|
მეთოდები და სტრატედიები
|
საათ.რაოდ
ჩატ.დრო.
|
რესურსები
|
შეფასების ფორმები
|
Алфавит
|
Интеракция.
Развитие
навыков чтения правильного произношения
|
უცხ.დ2.2 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის ილუსტრირებულ
დიალოგს
უცხ.დ.2.1 მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს |
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Приветствие
Знакомство
|
Интеракция.
Работа в парах .развитие
навика говорение.
праваписание
|
უცხ.დ.2.6 მოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ
უნარჩვევებს
უცხ.დ.2.14 მოსწავლე მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში |
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
სიტყვიერი წახალისება თვითშეფასება
|
|
Школа
|
Развитие техники чтения правилного произнощения .понимание новых слов
|
უცხ.დ.2.13 მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ
უნარჩვევებს
|
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Счёт
|
Развитие правильного произнощения
говорения правописания
|
უცხ.დ.2.11 მოსწავლე გადაწერს სიტყვებს,წინადადებებს.
უცხ.დ.2.25 მოსწავლე იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მასალის ასათვისებლად |
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Итоговая
работа“Язнаю
русский
язык»
|
უცხ.დ.2.25მოსწავლე იყენს სქემას კარგად ვიცი ცუდად ვიცი არ ვიცი
|
წერა ლაპარაკი
|
Времена года
|
Работа
с лексическим материалом
усобершенствование навика аудиробания говорения письма
|
უცხ.დ.2.11 მოსწავლე გადაწერს სიტყვებს,წინადადებებს
უცხ.დ.2.9 ,ოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს |
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვაბა სიტყვიერი წახალისება
|
|
Мир
сказок
«снегурочка»
|
Знакомство
с русским народним творчеством
|
უცხ.დ.2.3 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმითი ხასიათის
ილუსტრირებულ ტექსტსუცხ.დ.2.18 მოსწავლე ადარებს უცხო და მშობლიურ გარემოს
|
მოსმენა
,ლაპარაკი, წარმოთქმა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი,
|
|
Погода
|
Активизация
новой лексики развитие техники чтения
правописания
|
უცხ.დ.2.5მოსწავლე შინაარსის გასაგებად იყენებს სათანადო
სტრატეგიებსუცხ.დ.2.15მოსწავლე აღწერს ილუსტრაციებს
|
მოსმენა,ლაპარაკი, წარმოღქმა მუშაობა წყვილებში
ჯგუფურად
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Одежда
|
Активнизация
новой лексики грамматических
конструкций
|
უცხ.დ.2.3 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმიღი ხასიათის
ილუსტრირებულ ტექსტს უცხ.დ.2.7 მოსწავლე კითხულობს და იგებს დიალოგს
|
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Ах!ох!ох!и
ах!
|
Активнизация
новой лексики работа над выразительным
чтением правильным проинощением
|
უცხ.დ.2.3 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმიღი ხასიათის
ილუსტრირებულ ტექსტსუცხ.დ.2.7 მოსწავლე მონაწილეობს
მარტივ ინტერაქციაში
|
,მოსმენა, კიტხვა
ფილმის ნახვა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Сказка
ох ! и ах!
|
Закрепление
лексического материала работа над пробильным произношением
|
უცხ.დ 2.6მოსწავლე იძენს
კითხვისათვის აუცილებელ უნარ ჩვევებს უცხ.დ2.9 მოსწავლე
იძენს კითხვის ელემენტარულ ჩვევებს
|
ჯგუფური მუშაობა.როლური თამაში კიღხვა წარმოთქმა
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
||
Итоговая
работа
|
Проверка
знания
|
წერა
|
ტესტი
|
|||
Дни
недели
|
Активизация
новой лексики работа над правильным произношением чтения гоборения
|
უცხ.დ.2.4 მოსწავლე მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში
უცხ.დ2.2მოსწავლე იყენებს რესურსებს სასწავლო საქმიანიბის
ხელშეწყობის მიზნით
|
კითხვა
თამაში
მოსმენა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
|
|
Повторение
|
Проверка
лексического материала текстов стишков грамм .конструкции
|
უცხ.დ.2.7 მოსწავლე კითხულობს და იგებს მცირე ზომის
დიალოგს
უცხ.დ.2.1 მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს |
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კიტხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
2 სემესტრი
რუსული ენა
4 კლასი
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
ესგ შედეგები
|
მეთოდები და სტრატედიები
|
საათ.რაოდ
ჩატ.დრო.
|
რესურსები
|
შეფასების ფორმები
|
Новый год
|
Интеракция
Развитие навика чтения и правильного произношения
|
უცხ.დ2.2მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარ ჩვევებს
უცხ.დ2.14მოსწავლე
მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი
|
|
Мир сказок
Ёлка
|
Знакомство с русским народным творчеством
|
უცხ.დ2.6 მოსწავლე
იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ უნარ ჩვევებს
უცხ.დ2.18 მოსწავლე
ადარებს უცხო და მშობლიურ კულტუტულ გარემოს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
|
Время
|
Работа с лексическим материалом
Развитие правильного произношения
|
უცხ.დ2.10. მოსწავლე
იყენებს კითხვის სტრატეგიებს
უცხ.დ29. მოსწავლე
იყენებს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარ–ჩვევებს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
|
У нас каникулы
|
Активизация новой лексики
Развитие тахники произношения
|
უცხ.დ2.2მოსწავლე
კითხულობა და იგებს მცირე ზომის ილუსტრირებულ დიალოგებს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
|
Итоговая
работа 1
|
Проверка
знания
|
წერა
|
ტესტი
|
|||
Мы
любим чистоту и порядок
|
Работа
с лексическим материалим
|
უცხ.დ2.18 მოსწავლე ადარებს უცხო და მშობლიურ კულტურულ
გარემოს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი
|
|
Мир
сказок
Мороз Иванович
|
Знакомство с русским народным творчеством
|
უცხ.დ2.5 მოსწავლე შინაარსის გასაგებად იყენებს სათანადო
სტრატეგიებს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
|
Весенний
праздник
|
Усовершрнств-ование
навыка говорения писма и аудирования
|
უცხ.დ2.13 მოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ
უნარჩვევებს.
უცხ.დ2.9 მოსწავლე იყენებს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარ–ჩვევებს |
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი
|
|
Животные
и птицы-наши друзья
|
Активизация нобой лексики
Грамматических
конструкции
|
უცხ.დ2.15 მოსწავლე აღწერს ილუსტრაციებს.
უცხ.დ2.2 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის ილუსტრირებულ დიალოგს. |
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
|
Мир
сказок
Добрая
хозяюшка
|
Знакомство с русским народным творчеством
|
უცხ.დ2.4 მოსწავლე იძენს მოსმენისათვის აუცილებელ
უნარ–ჩვევებს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
30
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
Итоговая
работа 2
|
Проверка
знания
|
წერა
|
ტესტი
|
|||
Мои
друзья
|
Активизация новой лексики
Грамматических
конструкции
|
უცხ.დ2.26 მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
1
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
Внешность
|
Закрепление
лексического материала работа над правилным произношением
|
უცხ.დ2.2 მოსწავლე ნიმუშის მიხედვით წერს მიკროტექსტებს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი
|
|
Город
улица
|
Активизация нобой лексики
Грамматических
конструкции
|
უცხ.დ2.25 მოსწავლე იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური
მასალის ასათვისებლად
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული,
თვალსაჩინოებებო
|
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
|
|
Мои
дом моя квартира
|
нобой лексики
Грамматических
конструкции
|
უცხ.დ2.13 მისწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმითი/ნარატიულ
ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტს
|
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი
|
|
Итоговая
работа 3
|
Проверка
знания
|
წერა
|
ტესტი
|
|||
Скоро
каникули
|
Работа с лексическим материалом
Развитие правильного произношения
|
უცხ.დ2.20 მოსწავლე ორგანიზებას უწევს სასწავლო საქმიანობას
.
უცხ.დ2.25 მოსწავლე იყენებს სქემას კარგად ვიცი, ცუდად ვიცი, არ ვიცი |
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
|
სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
|
დაკვირვება, კომენტარი
|
|
Повторение
|
Повторение
лексического материала текстов стишков грамм конструкции
|
უცხ.დ 2.26. მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან
. მასწავლებლებთან
|
М.Барсегова.
Русский язык. დ.4.
რუსული ენა
VI კლასი
N/N
|
თემატური
ერთეული
|
ე.ს.გ. შედეგები
|
ჩატარების
დრო
|
რესურსები
|
შეფასების
ფორმები.
|
1.
|
Раздел 1.
Мы и лето.
|
უცხ.დ.4.5.მოსწავლეს
შეუძლია
მოსმენილი თხრობითი
ხასიათის
ილუსტრირებული
ტექსტის გაგება.
|
12.10
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
დისკი
|
განმავითარებელი
|
2.
|
Тема.Мы и лето.
Летние
каникулы.
|
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს
შეუძლია
შინაარსის გაგების
გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა
სტრატეგიებს.
|
13.10
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
დისკი
|
განმავითარებელი
|
3.
|
Стих-ие
«Землянику
нарисую».
|
უცხ.დ.4.8.მოსწალეს
გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარუ ლი უნარ-ჩვევები.
|
18.10.
19.10.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
4.
|
Правописание шипящих.
Шипящие согласные. Письмо
Мари.
|
უცხ.დ.4.24.მოსწავლეს
შეუძლია
გრამატიკულ მოვლენებში გასარკვევად
სათანადო სტრატეგიების
გამოყენება.
|
20.10.
22.10.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
5
|
Неопределенная
форма
глагола.
Время глагола.
|
უცხ.დ.4.24.მოსწავლეს
შეუძლია
გრამატიკულ მოვლენებში გასარკვევად
სათანადო სტრატეგიების
გამოყენება.
|
25.10.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
6.
|
На речке.
|
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს
შეუძლია
შინაარსის გაგების
გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა
სტრატეგიებს.
|
26.11.
27.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
თემატური სურათები
|
განმავითარებელი
|
7.
|
Проект: «Я и лето»
|
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს
შეუძლია
წერილობითი ტექსტის
სტრუქტურის
დაცვა.გამომუშავებული
აქვს ენობრივი
უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი
გამოყენება.
|
3.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
8.
|
Раздел 2.
С
утра до вечера.
|
უცხ.დ.4.18.მოსწავლეს
გამომუშავებუ ლი აქვს ელემენტარული
ენობრივი
უნარ-ჩვევები
და შეუძლია მათი
გამოყენება.
|
5.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
9.
|
С утра до
вечера.
|
უცხ.დ.4.1.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმე ნილი მცირე ზომის დიალოგის გაგება.
|
8.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
10.
|
Имя числительное.
Стих «Я
ленивых не
люблю.»
|
უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადა სხვა ხერხის გამოყენება.
ლექსიკური და გრამატიკული მასალის ასათვისებლად.
|
9.11.
10.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
11.
|
Спряжение глагола.
Стих.
«Солнце встало,
Семь утра.»
|
უცხ.დ.4.9.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადა სხვა ტიპის მარტივი ტექსტის სტრუქტუ რული და ენობრივი მახასიათებლების
ამოცნობა,ამოიცნობს ზმნის დროის გამომხატველ ფორმებს.
|
12.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
გრამატიკული
ტაბულა.
|
განმავითარებელი
|
12.
|
Который
час?
|
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს
შეუძლია შინაარ სის გაგების გასაადვილებლად მიმარ თოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
|
15.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
13.
|
Режим.
Спряжение
глагола.
|
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს
შეუძლია შინა არსის გაგების გასაადვილებლად მიმარ თოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
|
16.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
14.
|
Распорядок
дня.
|
უცხ.დ.4.12.მოსწავლეს
შეუძლია მინი
ტექსტების შეთხზვა.
უცხ.დ.4.17. საუბ რობს მისთვის ნაცნობ ენაზე.
|
17.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
15.
|
Я
учу глаголы.
|
უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადა სხვა ხერხის გამოყენება.
ლექსიკური და გრამატიკული მასალის ასათვისებლად.
|
22.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
16.
|
Итоговая работа 1
|
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს
შეუძლია წერი ლობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა, გამომუშავებული აქვს ენობრივი უნარ - ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
|
23.11.
|
ტესტი
|
განმსაზღვრელი
|
17.
|
Раздел 3.
Мы
любим спорт.
Возвратные
глаголы.
|
უცხ.დ.4.24.მოსწავლეს
შეუძლია გრამა ტიკულ მოვლენებში გასარკვევად
სათა ნადო სტრატეგიების გამოყენება.
|
24.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
18.
|
Олимпийские
игры.
|
უცხ.დ.4.6.მოსწავლეს
შეუძლია ახსნა-
განმარტებითი
ხასიათის ტექსტების
წაკითხვა და გაგება.
|
26.11
29.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
19.
|
Групповой
проект
«Мы
любим спорт».
|
უცხ.დ.4.21.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადა სხვა ტიპის პროექტის განხორციელება.
|
30.11.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
20.
|
Раздел 4.
Будьте
здоровы!
|
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს
შეუძლია წერი ლობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა. გამომუშავებული აქვს ენობრივი უნარ- ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
|
1.12.
3.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
21.
|
Будьте
здоровы!
Мини-диалог.
|
უცხ.დ.4.16.მოსწავლეს
შეუძლია მარტივ
ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.დ.4.1. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის დიალოგის გაგება.
|
6.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
22.
|
Хороший
друг.
Неопределенная форма
глагола.
|
უცხ.დ.4.17.საუბრობს
მისთვის ნაცნობ
ენაზე.უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ხერხის გამოყენება ლექსიკუ
რი და გრამატიკული მასალის ასათვისებ ლად.
|
7.12.
8.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
23.
|
Тридцать
шесть и
пять.
|
უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
ლექსიკური და
გრამატიკული მასალის ასათვისებლად.
|
13.12.
14.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
24.
|
Мир
сказок.
«Самое
дорогое»
|
უცხ.დ.4.5.მოსწავლეს
შეუძლია მოსმე ნილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრი რებული ტექსტის გაგება. გამოთქვამს
საკუთარ აზრს.
|
15.12
17.12
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
.განმავითარებელი
|
25.
|
Раздел 5.
«Мы
отдыхаем».
|
უცხ.დ.4.3.მოსწავლე
ადგენს გეგმას,
ამოწერს საკვანძო
სიტყვებს,ენობრივ
კონსტრუქციების
და მათზე დაყრდნო ბით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს.
|
21.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
26.
|
Любимые
Аттракционы.
|
უცხ.დ.4.17.მოსწავლეს
შეუძლია გაბ მულად მეტყველება,გეგმის მიხედვით
ჰყვება მოსმენილი/წაკითხული
ტექსტის
მოკლე შინაარსს.
|
27,12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
27.
|
Ситх-ие
«Закружилась,
Завертелась..»
Предлог.
|
უცხ.დ.4.8. მოსწავლე
იყენებს
დამახსოვრების
სხვადასხვა ხერხებს.
სისტემატურად
იმეორებს ლექსიკურ მასალას.
|
28.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
28.
|
Итоговая работа 2
|
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს
შეუძლია
წერილობითი ტექსტის
სტრუქტურის
დაცვა.გამომუშავებული
აქვს ენობრივი
უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი
გამოყენება.
|
20.12.
|
ტესტი
|
განმსაზღვრელი
|
29.
|
Телефон.
|
უცხ,დ,4,13.მოსწავლეს
გამომუშავებუ ლი აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
|
29.12.
|
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
|
განმავითარებელი
|
,,Русский язык,, ს.IV. М Лодкипанидзе,И.Чэеидзе,Т.Чимакадзе .
VIII კლასი ( I სემესტრი)
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
საგნობრივი
სტანდარტი /ინდიკატორები
|
მეთ-ბი და სტრატ-ბი
|
დრო.
სთ.რ-ბა
|
რეს-ბი
|
შეფას-ს ფორმა.
|
Тема
1
|
Здравствуй, школа!
|
უცხ.ს.
IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცი-
აში მონაწილეობა.
უცხ.ს.
IV.19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს სა-
ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
1
18 /09
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
Тема 1. Немного о себе.
Вспомни!Кто как выглядит и чем увлекается?
|
უცხ.ს. IV.6 მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს სხვადასხვა სახის
ინფორმაციული
ტექსტი. უცხ.ს. IV.14.
მოსწავლეს შეუძლია წერისას სტრუქტურის
დაცვა.
|
კითხვა.გონებრივი
იერიში
|
2
20/09
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
|
Скажи! А как выглядишь
ты?
Грамматические задания.
До
гадайся сам! Мини
диалоги
и работа в парах.
|
უცხ.ს. IV.
18.მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თე-
მაზე საუბარი.უცხ.ს.IV.16. მოსწავლეს შეუძ-
ლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.
უცხ.IV.29. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლო
ბა მეწყვილესთან შედეგების გასაუმჯობესებ-
ლად.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
დიალოგი
|
2
27/09
|
სახ-ო.
რვეული ,დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება..კომენტარი
|
|
Тема 2
|
. Это
интересно.
Увлечения
известых людей.
|
უცხ.ს. IV.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის
ინფორმაციული
ტექსტი.უცხ.ს.IV. მოსწავლეს წერისას შეუძლია
ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ცდილობს გა-
მოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
2
4/10
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
Работа
в группах. «Увлечения известных людей»
|
უცხ.IV.29. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლო
ბა მეწყვილესთან შედეგების გასაუმჯობესებ-
ლად.
|
კითხვა.დიალოგი
|
1
11/10
|
|||
Грамматические
задания.
Винительный
падеж сущ-ых
и
прилаг-ых.
|
უცხ.ს.IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებ
ლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალე-
ბის მოთხოვნები.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
2
16/10
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
|
Слушаем. Задания по
слуша-
нию и работа в парах.
|
უცხ.ს. IV.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა
შო-
რის მიმდინარე ინტერაქცია, დიალოგი ყოველდღიურ თემებზე.
|
მოსმენა.დიალოგი
|
1
23/10
|
აუდიოჩანაწერი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
|
Тест № 1
|
უცხ.ს.IV.14.მოსწავლე ფლობს და შეუძლია
წერისას გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
1
25/10
|
ტესტი
|
|||
Тема 3
|
Страны, в которых мы
живём. История и политика. Пишем в рабочей
тетради. Задания по
теме.
|
უცხ.ს. IV.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის
ინფორმაციული
ტექსტი.უცხ.ს.IV.13 მოსწავლეს წერისას
შეუძ- ლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.დიალოგი
|
1
30/10
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
Читаем. Украина.
Задания по тексту.
|
უცხ.ს. IV.6 მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს სხვადასხვა სახის
ინფორმაციული
ტექსტი. უცხ.ს. IV.19 მოსწავლე
ფლობს და იყენებს სა-ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
|
კითხვა.დიალოგი
|
2
1/11
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
|
.
|
Читаем. Россия. Задания по
тексту. Контрольное задание.
оцени себя!
|
უცხ.ს. IV.20 მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცა-
ნების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად
და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობე-
სებლად. უცხ.ს.IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს
შესასრულე- ბელი დავალების მოთხოვნები.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
3
8/11
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
Групповой проект «Грузия»
|
უცხ.ს. IV. 18.მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თე-
მაზე საუბარი.ინტერაქციაში მონაწილეობა.
|
კითხვა.დიალოგი
|
1
20/11
|
|||
Тема 4
|
Вспомни! Модели и конструкции. Родительный падеж сущ-ых и прилаг-ых.
Диалог Георгия и Мишки.
|
უცხ.IV.27.მოსწავლეს შეუძლია რესურსების
გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად
უცხ.ს. IV.20 მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცა-
ნების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად
და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობე-
სებლად.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.გონებრივი იერიში
|
1
22/11
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
.
|
Тест № 2
|
უცხ.ს.IV.14.მოსწავლე ფლობს და შეუძლია
წერისას გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
1
27/11
|
ტესტი
|
||
Читаем. Проблемы, проблемы.
Контрольное задание.
|
უცხ.ს. IV.6 მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს სხვადასხვა სახის
ინფორმაციული
ტექსტი. უცხ.ს. IV.19 მოსწავლე
ფლობს და იყენებს სა-ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
3
29/11
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
|
Грамматические задания. Наре-
чие. Задания в рабочей тетради и в учебнике.
|
უცხ.ს. IV.15. მოსწავლეს
შეუძლია შედეგის გასაუჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექ-
ტური სტრატეგიები.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
2
11/12
|
სახ-ო.
რვეული
|
||
Итоговый урок
|
უცხ.ს.
IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცი-
აში მონაწილეობა.
უცხ.ს.
IV.19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს სა-
ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
|
კითხვა.დიალოგი
|
1
18/12
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
Просмотр фильма: «Барышня
крестьянка».
|
უცხ.ს.
IV.3. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს
(უყუროს)
და გაიგოს ფილმის შინაარსი.
|
მოსმენა
|
1
20/12
|
აუდიოჩანაწერი
|
დაკვირვება .კომენტარი
|
II семестр
Тема5
|
«Старик Державин
нас заметил» («Русский язык» Болдакова Светлана)
Читаем. «Пусть
будут счастливы все, все твои друзья!
Союзные и бессоюзные сложные предложения.
|
უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობა
უცხ.IV.23. მოს-
წავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერან-
ტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავი-სებურებების მიმართ.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.გონებრივი იერიში
|
4
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
40 часов
|
|
«О дружбе».
Предложный падеж сущес-
твительных, порядковых
числительных и
личных
местоимений. «Доброта» по Э. Асадову.
|
უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობაუცხ.IV.18.მოსწავლეს
შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე საუბარი.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
2
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
||
«Грузинская
кухня» («Русский язык» Бол- дакова Светлена)
|
უცხ.IV.25.მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებ- ლად განსაზღვროს
შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.დიალოგი
|
2
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
Тема6
|
Слушаем «Герой
или нет?» «У каждого своё мнение».
Местоимение
«Свой».
|
უცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე
საუბარი.უცხ.IV.20.მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო
ამოცანების ეფექტურად გადაჭ-
რის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
|
მოსმენა
|
2
|
აუდიოჩანაწერი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
|
Ситуативная
задача. «Казнить или помиловать?» «Герой нашего времени» -
беседа.
Сравнительная степень наречий!
|
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი საკომუნიკაციო
სიტუაციისთვის თა-
ვის გართმევა.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.გონებრივი იერიში
|
3
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
||
Тест 3
|
უცხ.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექ-
სტის სტრუქტურის
დაცვა, ფლობს და ცდი-
ლობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
1
|
ტესტი
|
||||
«Полёт» (Отрывок
из повости Б.Полевого
«Повесть о
настоящем человеке» Предлоги имён существительных.
|
უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობა
. უცხ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვა
დასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
2
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
«Поединок
предводителей» (По рассказу
А. Грина). Оцени
себя!
|
უცხ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვა
დასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. უცხ.IV.26. მოსწავლეს
შეუძლიასტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.გონებრივი იერიში
|
2
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
||
Тема7
|
Тема 7. «Какое
кино нам нравится?» Степени сравнения
имён прилагательных. «Рождение кино.»
|
უცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე
საუბარი.უცხ.IV.20.მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო
ამოცანების ეფექტურად გადაჭ-
რის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
2
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
|
Из истории
кинематографа.«Русский язык»
Болдакова
Светлана
|
უცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე
საუბარი.უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებუ- ლი ნოველა,
მოთხრობა (ან ნაწყვეტი მოთხრობიდან)
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.დიალოგი
|
2
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
||
«Голливуд»,
«Оскар». Модели и конструк-
ции по теме.
|
უცხ.IV.26.მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიული უნარების
გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია
ინტერაქციაშიმონაწილეობა.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
3
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
Тест 4.
|
უცხ.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექ-
სტის სტრუქტურის
დაცვა, ფლობს და ცდი-
ლობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
1
|
ტესტი
|
||||
Тема 8. Беседа
«Когда мы смеёмся...»
Тест на чувство
юмора.
|
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი საკომუნიკაციო
სიტუაციისთვის თა-
ვის გართმევა.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.გონებრივი იერიში
|
2
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
||
«Злой мальчик»
(По А.П. Чехову) Виды
глаголов. Сложные
слова.
|
უცხ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვა
დასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. უცხ.IV.26. მოსწავლეს
შეუძლიასტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.
|
3
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
Это интересно!
«Смех,как лекарство»
|
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი საკომუნიკაციო
სიტუაციისთვის თა-
ვის გართმევა.
|
კითხვა.დიალოგი
|
2
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
Серия репортажей из
Московского зоопарка. «Русский язык» Болдакова Св.
|
უცხ.IV.6.მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვაქდასხვა
სახის ინფორმაციული ტექსტი.უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
|
მოსმენა
|
2
|
აუდიოჩანაწერი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
||
Спорт. Правила
игры в футбол. «Русский язык» Болдакова Светлана.
|
უცხ.IV.20.მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა
სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანე- ბის ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებ-
ლად. უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი საკომუნიკაციო
სიტუაციისთვის თა-
ვის გართმევა.
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.დიალოგი
|
2
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
Итоговые
уроки.
|
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.IV.26.მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.
|
კითხვა.დიალოგი
|
2
|
სახ-ო.
რვეული .დაფა,ცარცი
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.
|
||
.
Тест 5.
|
უცხ.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექ-
სტის სტრუქტურის
დაცვა, ფლობს და ცდი-
ლობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
|
1
|
ტესტი
|
||||
Внеклассное
чтение. «Перед балом» по
Роману
Л.Н.Толстого «Война и мир» и просмотр фильма Сергея Бондарчука
«Война и мир».
|
უცხ.IV.23.
მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების
მიმართ. უცხ.IV.3.მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო გადაცემები (ფილმები)
|
კითხვა.გრამატიკული
სავარ-ი.დიალოგი
|
2
|
სახ-ო.
რვეული
|
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
|
No comments:
Post a Comment