Pages

პრაქტიკის კვლევის ანგარიში.

რუბრიკები

Wednesday, May 8, 2019


                                                                              
       М.Барсегова.
        Русский язык. დ.2.  
               


1 სემესტრი                                                                        რუსული ენა
                                                      4 კლასი
თემატური ერთეული
თემატიკა
ესგ შედეგები
მეთოდები და სტრატედიები
საათ.რაოდ
ჩატ.დრო.
რესურსები
შეფასების ფორმები
Алфавит
Интеракция.
Развитие навыков чтения правильного произношения
უცხ.დ2.2 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის ილუსტრირებულ დიალოგს
უცხ.დ.2.1 მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Приветствие
Знакомство
Интеракция.
Работа в парах .развитие навика говорение. праваписание
უცხ.დ.2.6 მოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს
უცხ.დ.2.14 მოსწავლე მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
სიტყვიერი წახალისება თვითშეფასება
Школа
Развитие техники  чтения  правилного произнощения .понимание новых слов
უცხ.დ.2.13 მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Счёт
Развитие правильного  произнощения говорения правописания
უცხ.დ.2.11 მოსწავლე გადაწერს სიტყვებს,წინადადებებს.
უცხ.დ.2.25 მოსწავლე იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მასალის ასათვისებლად
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Итоговая работа“Язнаю
русский язык»

უცხ.დ.2.25მოსწავლე იყენს სქემას კარგად ვიცი ცუდად ვიცი არ ვიცი
წერა ლაპარაკი







Времена года
Работа с лексическим материалом  усобершенствование навика аудиробания говорения  письма
უცხ.დ.2.11 მოსწავლე გადაწერს სიტყვებს,წინადადებებს
უცხ.დ.2.9 ,ოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვაბა სიტყვიერი წახალისება
Мир сказок
«снегурочка»
Знакомство с  русским народним творчеством
უცხ.დ.2.3 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმითი ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტსუცხ.დ.2.18 მოსწავლე ადარებს უცხო და მშობლიურ გარემოს
მოსმენა
,ლაპარაკი, წარმოთქმა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი,
Погода
Активизация новой лексики развитие техники чтения  правописания
უცხ.დ.2.5მოსწავლე შინაარსის გასაგებად იყენებს სათანადო სტრატეგიებსუცხ.დ.2.15მოსწავლე აღწერს ილუსტრაციებს
მოსმენა,ლაპარაკი, წარმოღქმა მუშაობა წყვილებში
ჯგუფურად

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Одежда
Активнизация новой лексики  грамматических конструкций
უცხ.დ.2.3 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმიღი ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტს უცხ.დ.2.7 მოსწავლე კითხულობს და იგებს დიალოგს
მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა
გონებრივი იერიში



სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Ах!ох!ох!и ах!
Активнизация новой лексики   работа над выразительным чтением  правильным проинощением
უცხ.დ.2.3 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმიღი ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტსუცხ.დ.2.7 მოსწავლე  მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში
,მოსმენა, კიტხვა
ფილმის ნახვა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Сказка ох ! и ах!
Закрепление лексического материала работа над пробильным произношением
უცხ.დ 2.6მოსწავლე იძენს
კითხვისათვის აუცილებელ უნარ ჩვევებს უცხ.დ2.9 მოსწავლე იძენს კითხვის ელემენტარულ ჩვევებს
ჯგუფური მუშაობა.როლური თამაში კიღხვა წარმოთქმა


კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Итоговая работа
Проверка знания

წერა

ტესტი

Дни недели
Активизация новой лексики работа над правильным произношением чтения гоборения
უცხ.დ.2.4 მოსწავლე მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში
უცხ.დ2.2მოსწავლე იყენებს რესურსებს სასწავლო საქმიანიბის ხელშეწყობის მიზნით
კითხვა
თამაში
მოსმენა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
კომენტარი, სიტყვიერი წახალისება
Повторение
Проверка лексического материала текстов стишков грамм .конструкции
უცხ.დ.2.7 მოსწავლე კითხულობს და იგებს მცირე ზომის დიალოგს
უცხ.დ.2.1 მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კიტხვა წერა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება

2 სემესტრი                                                         რუსული ენა
                                      4 კლასი

თემატური ერთეული
თემატიკა
ესგ შედეგები
მეთოდები და სტრატედიები
საათ.რაოდ
ჩატ.დრო.
რესურსები
შეფასების ფორმები
Новый год
Интеракция
Развитие навика чтения и правильного произношения
უცხ.დ2.2მოსწავლე იკითხვისთვის აუცილებელ უნარ ჩვევებს
უცხ.დ2.14მოსწავლე მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი
Мир сказок
Ёлка
Знакомство с русским народным творчеством
უცხ.დ2.6 მოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ უნარ ჩვევებს
უცხ.დ2.18 მოსწავლე ადარებს უცხო და მშობლიურ კულტუტულ გარემოს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Время
Работа с лексическим материалом
Развитие правильного произношения
უცხ.დ2.10. მოსწავლე იყენებს კითხვის სტრატეგიებს
უცხ.დ29. მოსწავლე იყენებს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარ–ჩვევებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა

სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
У нас каникулы
Активизация новой лексики
Развитие тахники произношения
უცხ.დ2.2მოსწავლე კითხულობა და იგებს მცირე ზომის ილუსტრირებულ დიალოგებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Итоговая работа 1
Проверка знания

წერა

ტესტი

Мы любим чистоту и порядок
Работа с лексическим материалим

უცხ.დ2.18 მოსწავლე ადარებს უცხო და მშობლიურ კულტურულ გარემოს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი
Мир сказок
Мороз Иванович
Знакомство с русским народным творчеством
უცხ.დ2.5 მოსწავლე შინაარსის გასაგებად იყენებს სათანადო სტრატეგიებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Весенний праздник
Усовершрнств-ование навыка говорения писма и аудирования
უცხ.დ2.13 მოსწავლე იძენს მეტყველებისთვის აუცილებელ უნარჩვევებს.
უცხ.დ2.9
მოსწავლე იყენებს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარულ უნარ–ჩვევებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი
Животные и птицы-наши друзья
Активизация нобой лексики
Грамматических конструкции
უცხ.დ2.15 მოსწავლე აღწერს ილუსტრაციებს.
უცხ.დ2.2 მოსწავლე იგებს მცირე ზომის ილუსტრირებულ დიალოგს.
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა



სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Мир сказок
Добрая хозяюшка
Знакомство с русским народным творчеством
უცხ.დ2.4 მოსწავლე იძენს მოსმენისათვის აუცილებელ უნარ–ჩვევებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
30


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Итоговая работа 2
Проверка знания

წერა

ტესტი

Мои друзья
Активизация новой лексики
Грамматических конструкции
უცხ.დ2.26 მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა
1


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Внешность
Закрепление лексического материала работа над правилным произношением
უცხ.დ2.2 მოსწავლე ნიმუშის მიხედვით წერს მიკროტექსტებს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი
Город улица
Активизация нобой лексики
Грамматических конструкции
უცხ.დ2.25 მოსწავლე იყენებს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მასალის ასათვისებლად
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი. სამუშაო რვეული, თვალსაჩინოებებო
დაკვირვება, კომენტარი, თვითშეფასება
Мои дом  моя квартира
нобой лексики
Грамматических конструкции
უცხ.დ2.13 მისწავლე იგებს მცირე ზომის აღქმითი/ნარატიულ ხასიათის ილუსტრირებულ ტექსტს
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა


სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი
Итоговая работа 3
Проверка знания

წერა

ტესტი

Скоро каникули
Работа с лексическим материалом
Развитие правильного произношения
უცხ.დ2.20 მოსწავლე ორგანიზებას უწევს სასწავლო საქმიანობას .
უცხ.დ2.25 მოსწავლე იყენებს სქემას კარგად ვიცი, ცუდად ვიცი, არ ვიცი
მოტივაცია, მოსმენა,ლაპარაკი, კითხვა წერა



სახელმძღვანელო,დისკი , დაფა, ცარცი
დაკვირვება, კომენტარი
Повторение
Повторение лексического материала текстов стишков грамм конструкции
უცხ.დ 2.26. მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან . მასწავლებლებთან






                 М.Барсегова.
Русский язык. დ.4.
               
 რუსული ენა
                                                                           VI კლასი

N/N
თემატური
ერთეული
ე.ს.გ.  შედეგები
ჩატარების
დრო
რესურსები
შეფასების
ფორმები.
1.
Раздел 1.
Мы  и лето.
უცხ.დ.4.5.მოსწავლეს შეუძლია
მოსმენილი თხრობითი ხასიათის
ილუსტრირებული ტექსტის გაგება.
12.10
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
დისკი
განმავითარებელი
2.
Тема.Мы и лето.
Летние  каникулы.
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს შეუძლია
შინაარსის გაგების გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
13.10
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
დისკი
განმავითარებელი
3.
Стих-ие  «Землянику
нарисую».
უცხ.დ.4.8.მოსწალეს გამომუშავებული აქვს ხმამაღალი კითხვის ელემენტარუ ლი უნარ-ჩვევები.
18.10.
19.10.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
4.
Правописание  шипящих.
Шипящие согласные.   Письмо  Мари.
უცხ.დ.4.24.მოსწავლეს შეუძლია
გრამატიკულ  მოვლენებში გასარკვევად
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
20.10.
22.10.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
5
Неопределенная 
форма  глагола.
Время глагола.
უცხ.დ.4.24.მოსწავლეს შეუძლია
გრამატიკულ  მოვლენებში გასარკვევად
სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
25.10.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
6.
На речке.
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს შეუძლია
შინაარსის გაგების გასაადვილებლად
მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
26.11.
27.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
თემატური სურათები
განმავითარებელი
7.
Проект: «Я и лето»
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს შეუძლია 
წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა.გამომუშავებული აქვს ენობრივი
უნარ-ჩვევები  და შეუძლია მათი
გამოყენება.
3.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
8.
Раздел 2.
С   утра  до  вечера.
უცხ.დ.4.18.მოსწავლეს გამომუშავებუ             ლი აქვს ელემენტარული ენობრივი
უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი
გამოყენება.
5.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
9.
С утра  до вечера.
უცხ.დ.4.1.მოსწავლეს შეუძლია მოსმე ნილი მცირე ზომის დიალოგის გაგება.
8.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
10.
Имя  числительное.
Стих    «Я ленивых  не
люблю.»
უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს შეუძლია  სხვადა სხვა ხერხის გამოყენება. ლექსიკური და გრამატიკული მასალის ასათვისებლად.
9.11.
10.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
11.
Спряжение глагола.
Стих.  «Солнце   встало,
Семь утра.»
უცხ.დ.4.9.მოსწავლეს შეუძლია სხვადა სხვა ტიპის მარტივი ტექსტის სტრუქტუ რული და ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა,ამოიცნობს ზმნის დროის გამომხატველ ფორმებს.
12.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
გრამატიკული
ტაბულა.
განმავითარებელი
12.
Который  час?
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს შეუძლია შინაარ სის გაგების გასაადვილებლად მიმარ თოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
15.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
13.
Режим.
Спряжение  глагола.
უცხ.დ.4.10.მოსწავლეს შეუძლია შინა არსის გაგების გასაადვილებლად მიმარ თოს სხვადასხვა სტრატეგიებს.
16.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
14.
Распорядок    дня.
უცხ.დ.4.12.მოსწავლეს შეუძლია მინი
ტექსტების შეთხზვა. უცხ.დ.4.17. საუბ რობს მისთვის ნაცნობ ენაზე.
17.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
15.
Я  учу  глаголы.
უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს შეუძლია  სხვადა სხვა ხერხის გამოყენება. ლექსიკური და გრამატიკული მასალის ასათვისებლად.
22.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
16.
Итоговая работа 1
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს შეუძლია  წერი ლობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, გამომუშავებული აქვს ენობრივი უნარ - ჩვევები  და შეუძლია მათი გამოყენება.
23.11.
ტესტი
განმსაზღვრელი
17.
Раздел 3.
Мы  любим  спорт.
Возвратные  глаголы.
უცხ.დ.4.24.მოსწავლეს შეუძლია გრამა ტიკულ  მოვლენებში გასარკვევად სათა ნადო სტრატეგიების გამოყენება.

24.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
18.
Олимпийские   игры.
უცხ.დ.4.6.მოსწავლეს შეუძლია ახსნა-
განმარტებითი ხასიათის ტექსტების
წაკითხვა და გაგება.
26.11
29.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
19.
Групповой  проект
«Мы  любим  спорт».
უცხ.დ.4.21.მოსწავლეს შეუძლია სხვადა სხვა ტიპის პროექტის განხორციელება.
30.11.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
20.
Раздел  4.
Будьте  здоровы!

უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს შეუძლია  წერი ლობითი ტექსტის სტრუქტურის დაცვა. გამომუშავებული აქვს ენობრივი უნარ- ჩვევები  და შეუძლია მათი გამოყენება.
1.12.
3.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
21.
Будьте  здоровы!
Мини-диалог.
უცხ.დ.4.16.მოსწავლეს შეუძლია მარტივ
ინტერაქციაში მონაწილეობა.უცხ.დ.4.1. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მცირე ზომის დიალოგის გაგება.
6.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
22.
Хороший  друг.
Неопределенная форма 
глагола.
უცხ.დ.4.17.საუბრობს მისთვის ნაცნობ
ენაზე.უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ხერხის გამოყენება ლექსიკუ რი და გრამატიკული მასალის ასათვისებ ლად.
7.12.
8.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
23.
Тридцать   шесть  и
пять.
უცხ.დ.4.23.მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ხერხის გამოყენება.
ლექსიკური და გრამატიკული მასალის ასათვისებლად.
13.12.
14.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
24.
Мир   сказок.
«Самое  дорогое»
უცხ.დ.4.5.მოსწავლეს შეუძლია მოსმე ნილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრი რებული ტექსტის გაგება. გამოთქვამს  საკუთარ აზრს.
15.12
17.12
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
.განმავითარებელი
25.
Раздел  5.
«Мы  отдыхаем».
უცხ.დ.4.3.მოსწავლე ადგენს გეგმას,
ამოწერს საკვანძო სიტყვებს,ენობრივ
კონსტრუქციების და  მათზე  დაყრდნო ბით გადმოსცემს ტექსტის შინაარსს.
21.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
26.
Любимые 
Аттракционы.
უცხ.დ.4.17.მოსწავლეს შეუძლია  გაბ მულად მეტყველება,გეგმის მიხედვით
ჰყვება მოსმენილი/წაკითხული ტექსტის
მოკლე შინაარსს.

27,12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
27.
Ситх-ие
«Закружилась,
Завертелась..»
Предлог.
უცხ.დ.4.8. მოსწავლე იყენებს
დამახსოვრების სხვადასხვა ხერხებს.
სისტემატურად იმეორებს ლექსიკურ მასალას.

28.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი
28.
Итоговая работа  2
უცხ.დ.4.14.მოსწავლეს შეუძლია 
წერილობითი ტექსტის სტრუქტურის
დაცვა.გამომუშავებული აქვს ენობრივი
უნარ-ჩვევები  და შეუძლია მათი
გამოყენება.
20.12.
ტესტი
განმსაზღვრელი
29.
Телефон.
უცხ,დ,4,13.მოსწავლეს გამომუშავებუ ლი აქვს ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეუძლია მათი გამოყენება.
29.12.
სახელმძღვანელო,
სამუშაო რვეული.
განმავითარებელი

                




               ,,Русский язык,, ს.IV.       М Лодкипанидзе,И.Чэеидзе,Т.Чимакадзе .                                       
                                VIII კლასი      ( I სემესტრი)
თემატური   ერთეული
თემატიკა
  საგნობრივი სტანდარტი /ინდიკატორები
მეთ-ბი და სტრატ-ბი
  დრო.
სთ.რ-ბა
 რეს-ბი
შეფას-ს ფორმა.
Тема 1
Здравствуй, школа!
უცხ.ს. IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცი-
აში მონაწილეობა.
უცხ.ს. IV.19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს სა-
ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.



   1
18  /09     
სახ-ო.
რვეული    
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Тема 1. Немного о себе.  Вспомни!Кто как выглядит   и чем увлекается?
უცხ.ს.  IV.6 მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს  სხვადასხვა სახის ინფორმაციული
ტექსტი.  უცხ.ს. IV.14. მოსწავლეს შეუძლია წერისას სტრუქტურის დაცვა.
კითხვა.გონებრივი იერიში



            2
20/09
სახ-ო.
რვეული    
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Скажи! А как выглядишь ты?
Грамматические задания. До
гадайся сам! Мини диалоги
и  работа в парах.




 უცხ.ს. IV. 18.მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თე-
მაზე საუბარი.უცხ.ს.IV.16. მოსწავლეს შეუძ-
ლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.IV.29. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლო
ბა მეწყვილესთან შედეგების გასაუმჯობესებ-
ლად.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.
დიალოგი





            2
27/09
 სახ-ო.
რვეული  ,დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება..კომენტარი
Тема 2
. Это интересно.
Увлечения известых людей.


უცხ.ს. IV.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული
ტექსტი.უცხ.ს.IV. მოსწავლეს წერისას შეუძლია
ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ცდილობს გა-
მოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.



            2
4/10
  სახ-ო.
რვეული       
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Работа в группах. «Увлечения известных людей»
უცხ.IV.29. მოსწავლეს შეუძლია თანამშრომლო
ბა მეწყვილესთან შედეგების გასაუმჯობესებ-
ლად.
კითხვა.დიალოგი


            1
11/10



Грамматические задания.
Винительный падеж сущ-ых
и прилаг-ых.



უცხ.ს.IV.25. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებ
ლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალე-
ბის მოთხოვნები.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.



            2
16/10
სახ-ო.
რვეული       
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Слушаем. Задания по слуша-
нию и работа в парах.


უცხ.ს. IV.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შო-
რის მიმდინარე ინტერაქცია, დიალოგი ყოველდღიურ თემებზე.
მოსმენა.დიალოგი
           1
23/10

აუდიოჩანაწერი 
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Тест  № 1
უცხ.ს.IV.14.მოსწავლე ფლობს და შეუძლია
წერისას გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.


           1
25/10
 ტესტი      

Тема 3
Страны, в которых мы живём.  История и политика. Пишем в рабочей
тетради. Задания по теме.
უცხ.ს. IV.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული
ტექსტი.უცხ.ს.IV.13 მოსწავლეს წერისას შეუძ- ლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.

კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.დიალოგი




           1
30/10
  სახ-ო.
რვეული         
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Читаем. Украина. Задания по тексту.
უცხ.ს.  IV.6 მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს  სხვადასხვა სახის ინფორმაციული
ტექსტი.  უცხ.ს. IV.19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს სა-ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
კითხვა.დიალოგი

           2
1/11
სახ-ო.
რვეული    
დაკვირვება .თვითშეფასება.
.
Читаем. Россия. Задания по
тексту. Контрольное задание.
оцени себя!



უცხ.ს.  IV.20 მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცა-
ნების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად
და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობე-
სებლად. უცხ.ს.IV.25.  მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულე-  ბელი დავალების მოთხოვნები.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.

          3
8/11

სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

Групповой проект «Грузия»
უცხ.ს. IV. 18.მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თე-
მაზე საუბარი.ინტერაქციაში მონაწილეობა.
კითხვა.დიალოგი


          1
20/11


Тема 4
Вспомни! Модели и конструкции. Родительный  падеж сущ-ых и прилаг-ых.
Диалог Георгия и Мишки.
უცხ.IV.27.მოსწავლეს შეუძლია რესურსების
გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად
უცხ.ს.  IV.20 მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს
სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცა-
ნების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად
და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობე-
სებლად.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.გონებრივი იერიში








          1
22/11
    სახ-ო.
რვეული      
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი
.
Тест № 2
უცხ.ს.IV.14.მოსწავლე ფლობს და შეუძლია
წერისას გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.


          1
27/11

 ტესტი    


Читаем. Проблемы, проблемы.
Контрольное задание.





უცხ.ს.  IV.6 მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს
და გაიგოს  სხვადასხვა სახის ინფორმაციული
ტექსტი.  უცხ.ს. IV.19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს სა-ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.

          3
29/11
სახ-ო.
რვეული    
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

Грамматические задания. Наре-
чие. Задания в рабочей тетради и в учебнике.
უცხ.ს.  IV.15. მოსწავლეს შეუძლია შედეგის გასაუჯობესებლად გამოიყენოს წერის ეფექ-
ტური სტრატეგიები.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.

          2
11/12
 სახ-ო.
რვეული        


Итоговый урок
უცხ.ს. IV.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქცი-
აში მონაწილეობა.
უცხ.ს. IV.19 მოსწავლე ფლობს და იყენებს სა-
ბაზისო უნარ-ჩვევებს.
კითხვა.დიალოგი




          1
18/12
     
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Просмотр фильма: «Барышня
крестьянка».





უცხ.ს. IV.3. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს
(უყუროს) და გაიგოს ფილმის შინაარსი.

მოსმენა
          1
20/12
  აუდიოჩანაწერი   
დაკვირვება .კომენტარი










                                                                                                       II семестр
Тема5
«Старик Державин нас заметил» («Русский язык» Болдакова Светлана)
Читаем. «Пусть будут счастливы все, все твои  друзья! Союзные и бессоюзные сложные предложения.
უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობა
უცხ.IV.23. მოს-
წავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერან-
ტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავი-სებურებების მიმართ.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.გონებრივი იერიში
4
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  

40 часов

«О дружбе». Предложный падеж сущес-                твительных,  порядковых числительных и
личных местоимений. «Доброта»  по         Э. Асадову.
უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობაუცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე საუბარი.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.
2
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

«Грузинская кухня» («Русский язык» Бол- дакова Светлена)
უცხ.IV.25.მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებ- ლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.დიალოგი
2
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Тема6
Слушаем «Герой или нет?» «У каждого своё мнение».  Местоимение
 «Свой».
უცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე საუბარი.უცხ.IV.20.მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭ-
რის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
მოსმენა
2


აუდიოჩანაწერი 
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

Ситуативная задача. «Казнить или помиловать?» «Герой нашего времени» -
беседа. Сравнительная степень наречий!
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი  საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის  თა-
ვის გართმევა.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.გონებრივი იერიში
3
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

Тест 3
უცხ.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია  ტექ-
სტის  სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდი-
ლობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
1
ტესტი


«Полёт» (Отрывок из повости Б.Полевого
«Повесть о настоящем человеке» Предлоги имён существительных.
უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს ადაპტირებული ნოველა, მოთხრობა
. უცხ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვა
დასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.
2
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.

«Поединок предводителей» (По рассказу
А. Грина). Оцени себя!
უცხ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვა
დასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. უცხ.IV.26. მოსწავლეს შეუძლიასტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.გონებრივი იერიში
2
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

Тема7
Тема 7. «Какое кино нам нравится?»  Степени сравнения имён прилагательных. «Рождение кино.»
უცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე საუბარი.უცხ.IV.20.მოსწავლეს
შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭ-
რის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.
2
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.


Из истории кинематографа.«Русский язык»
Болдакова Светлана
უცხ.IV.18.მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე საუბარი.უცხ.IV.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს ადაპტირებუ- ლი ნოველა, მოთხრობა (ან ნაწყვეტი მოთხრობიდან) 
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.დიალოგი
2
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი



«Голливуд», «Оскар». Модели и конструк-
ции по теме.
უცხ.IV.26.მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაშიმონაწილეობა.

კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.
3
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Тест 4.
უცხ.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია  ტექ-
სტის  სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდი-
ლობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.

1
ტესტი


Тема 8. Беседа «Когда мы смеёмся...»
Тест на чувство юмора.
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი  საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის  თა-
ვის გართმევა.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.გონებრივი იერიში
2
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი

«Злой мальчик» (По А.П. Чехову) Виды
глаголов. Сложные слова.
უცხ.IV.11. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვა
დასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების
ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად. უცხ.IV.26. მოსწავლეს შეუძლიასტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.
3
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.

Это интересно! «Смех,как лекарство»
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი  საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის  თა-
ვის გართმევა.
კითხვა.დიალოგი
2
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.


Серия репортажей из Московского зоопарка. «Русский язык» Болдакова Св.
უცხ.IV.6.მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვაქდასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი.უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
მოსმენა
2
აუდიოჩანაწერი 
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი


Спорт. Правила игры в футбол. «Русский язык» Болдакова Светлана.
უცხ.IV.20.მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანე- ბის ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და
ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებ-
ლად. უცხ.IV.17. მოსწავლეს შეუძლია
ყოფითი  საკომუნიკაციო სიტუაციისთვის  თა-
ვის გართმევა.
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.დიალოგი
2
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.


Итоговые уроки.
უცხ.IV.16.მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა. უცხ.IV.26.მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიული უნარების გამოყენება წარმატებული სწავლე-
ბის უზრუნველსაყოფად.
კითხვა.დიალოგი
2
სახ-ო.
რვეული  .დაფა,ცარცი  
დაკვირვება .თვითშეფასება.


. Тест 5.
უცხ.IV.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია  ტექ-
სტის  სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდი-
ლობს გამოიყენოს საბაზისო უნარ-ჩვევები.
1
ტესტი



Внеклассное чтение. «Перед балом» по
Роману Л.Н.Толстого «Война и мир» и просмотр фильма Сергея Бондарчука
«Война и мир».
 უცხ.IV.23. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ. უცხ.IV.3.მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო გადაცემები (ფილმები)
კითხვა.გრამატიკული სავარ-ი.დიალოგი
2
სახ-ო.
რვეული        
დაკვირვება .თვითშეფასება.კომენტარი





No comments:

Post a Comment