რუსული ენის და ლიტერატურის წრე .
2017-2018 სასწავლო წელი
2017-2018 სასწავლო წელი
ხელმძღვანელი : ნათელა გაბუნია.
მიზანი : დაეხმაროს მასწავლებელს სხვადასხვა თემატიკის
მეცადინეობებების ორგანიზებაში და სისტემატურ ჩატარებაში,ზეპირი
მეტყველების განვიტარებაში ,ხელი შეუწყოს მასწავლებლის პირადი მეთოდური გამოცდილების
აქტივიზაციაში და რეალიზაციაში.
ამოცანები და მოსალოდნელი შედეგები:
·
მოსწავლეთა სამეტყველო ხელოვნების განვითარება ;
·
დადებითი მოტივირებული დამოკიდებულების
ჩამოყალიბება რუსული ენის შესწავლისადმი;
·
წარმოსახვის,აზროვნების ,ლოგიკური დასკვნების
ჩამოყალიბების განვითარება მოსწავლეებში;
·
შემეცნებითი აქტივობის ,დაკვირვების განვითარება -გაღვიძება;
·
ურთიერთობის
,თავისი აზრების და სხვისი აზრების სწორად გაგების უნარ-ჩვევების დაუფლება;
·
ზნეობრივი და სულიერი ფასეულობების ჩამოყალიბება;
·
პირადული
თვისებები განვითარება ადამიანისადმი პატივისცემა,სიკეტე,
გულისხმიერება და ა.შ.
·
ობიექტი: საგანმანათლებლო
პროცესი საბაზო საპეხურზე.
·
საგანი: მოსწავლეთა მეტყველების განვითარების მუშაობის ფორმები
და შინაარსი;
·
ზეპირი
და წერითი მეტყველების ჩამოყალიბების პროცესი;
·
სწავლების ტექნოლოგიები,რომლებიც აყალიბებენ მეცადინეობებისაკენ დადებით მოტივაციას.
· მონაწილეები
·
წრის
პროგრამა ემსახურება მაწავლებელს აბაზო საპეხურის მოსწავლეებთან სამუშაოდ 5-9 კლასები მთელი წლის განმავლობაში.
მეთოდები:
1.მოსწავლეებში დადებითი
მოტივაციის ჩამოყალიბება-პოზიტიური ურტიერთობა,პრობლემის მიღება და გადაწყვეტა, კრიტიკული
აზროვნება და ა.შ.
2.ერთობლივი შემოქმედება.
3.კვლევითი მეთოდები (გამოკითხვა,ინტერვიუ,პრობლემური
მეწადინეობები,დამოუკიდებელი კვლევები).
4.ჯგუპური მუშაობა .
მეცადინეობების სახეობა
თეორეტიკული ნაწილი:
-
მასწავლებლის საუბარი,ნაამბობი;
-
მოსმენა;
-
პრობლემის გადაწყვეტა;
-
წაკითხული ლიტერატურის განხილვა;
-
მიზეზის გამოკვლევა.
პრაქტიკული მეწადინეობები:
-
ფოტოსურათების,ნახატების,გაზეთებსა და ჯურნალებიდან
ამონაჩრელის შეგროვება;
-
თამაშები;
-
როლური თამაშები;
-
ზღაპრების ,საინტერესო ამბების მოყოლა;
-
იმპროვიზირებული დადგმა;
-
«დებატები»;
-
«გონებრივი იერიში» ;
-
მინი-ლექცია (გამოვიყენებ ახალი თემის შეტანის დროს);
-
მოდელირება;
ექსკურსია:
- საჯარო ბიბლიოთეკაში სტუმრობა;
-
ექსკურსია ბუნებაში;
-
ექსკურსია პარკში;
-
ექსკურია მემორიალ თან ნინოშვილ ის პარკი;
-
თეატრი.
წრის სამუშაო გეგმა სემესტრების მიხედვით.
I სემესტრის სამუშაო გეგმა.
I სემესტრის სამუშაო გეგმა.
N/N
|
Тема занятия.
მეცადინეობის თემა
|
Содержание
занятия.
მეცადინეობის შინაარსი
|
Кол-во
часов.Дата.
თარიღი.საათის რაოდენობა.
|
1.
|
Времена года.
|
Времена года и месяцы по
порядку.
Рисование устной картины
..Лето,,
|
1
06.10.
|
2.
|
Красна птица пером.а
человек ученьем.
|
Бережное отношение к
учебным вещам,Устное описание школьных предметов и отношение к ним.
|
1
13.10
|
3.
|
Магазин игрушек.
|
Составление
рассказа о любимой игрушке
|
1
20.10
|
4.
|
Скинуло
лето кафтан зеленый.
|
Признаки
осени.Чем хороша осень?Ответы на вопросы.
|
1
03.11
|
5.
|
Ее
величество Осень.
|
Экскурсия
в парк.Сбор гербария.
|
1
10.11
|
6.
|
Занятие по
выбору.
|
1
17.11
|
|
7.
|
Загадки.
|
Обогащение
словаря.Изучение загадок.
|
1
24.11
|
8.
|
Сказка-ложь,да
в ней намек.
|
Какие
бывают сказки?Сочинить сказку по картинке……
|
1
01.12
|
9.
|
В мире
сказок.
|
Инсценирование
сказок.
|
1
08.12.
|
10.
|
Путешествие
в ,,Сочиняйку,,.
|
Чтение
рассказов,сказок,диалогов.
|
1
15.12
|
11.
|
Встанем вместе в хоровод
|
Подготовка
к ,,Новогоднему празднику,,.
|
1
22.12
|
12.
|
Новогодний
праздник.
|
28.12
|
II სემესტრის სამუშაო გეგმა.
N/N
|
Тема занятия.
მეცადინეობის თემა
|
Содержание занятия.
მეცადინეობის შინაარსი
|
Кол-во часов.Дата.
თარიღი.საათის რაოდენობა.
|
1.
|
В зимний холод всякий молод.
|
Чтение рассказов на зимнюю тему.
|
1
08.01
|
2.
|
Когда на улице холодно.
|
Погода зимой.Любимые занятия детей зимой.Свободные высказывания уч-ся.
|
1
11.01
|
3.
|
Береги нос в зимний мороз.
|
Наблюдение запогодой.Составление
рассказа ,,Зима,,.
|
1
26.01
|
4.
|
Снежная сказка
|
Усвоение родственных слов
|
1
02.02
|
5.
|
Зима недаром злится,
Прошла ее пора.
|
Беседа об изменениях в природе,о весне.
|
1
09.02
|
6.
|
Удивительные птицы.
|
Знакомство с рифмой .
|
1
16.02
|
7.
|
Стихотворный ритм.
|
Чтение стихотворений В.Левина,К.Чуковского.
|
1
23.02
|
8.
|
Самой дорогой и любимой…..
|
Чем дорог праздник 8 марта.
Составление письма для мамы.
|
1
02.03(08.03)
|
9.
|
Стихотворный ритм.
|
Чтение стихотворений Дж.Родари,
В.Лифшиц.
|
1
16.03
|
10.
|
Занятие по выбору.
|
1
23.03
| |
11.
|
Мы любим шутки,любим смех.
|
Чтение юмористических рассказов.
|
1
30.03
|
12.
|
О наших друзьях-животных.
|
Рассказы о домашних животных.
|
1
13.04
|
13.
|
Этот праздник-только раз в году.
|
Изучение песенки крокодила Гены.
|
1
20.04
|
14 .
|
Гость доволен-хозяин рад.
|
Как надо вести себя в гостях и дома.
|
1
27.04
|
15.
|
В любом краю любой
страны ребята не хотят войны.
|
Значение дня Победы.Рассказы об
Участниках войны.
|
1
11.05
|
16.
|
Цветы-улыбка весны.
|
Прослушивание аудиозаписей музыки Чайковского.
|
1
18.05
|
17.
|
В гости к лету.
|
Чтение стихов о лете.
|
1
26.05
|
No comments:
Post a Comment